.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری مرکز ثقل تجارت و توریسم کشور شود

یک عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به وجود پتانسیلهای بهینه گردشگری و توریسم در مرکز استان اظهار داشت: این شهر در صورت حمایت بیشتر می تواند مرکز ثقل تولید، تجارت و توریسم کشور شود.

محمد دامادی در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت اهتمام همه مسئولان بویژه نمایندگان مردم استان در خانه ملت در خصوص ارتقاء شاخص های زندگی شهری در مرکز مازندران تصریح کرد: ساری به عنوان محل استقرار استانداری، ادارات کل، سازمانهای مختلف و متعدد،‌همواره به عنوان نماد استان مازندران قلمداد می شود که همه روزه محل مراجعه هزاران نفر از شهروندان استان است.

دامادی گفت: واقعیت آن است که در حال حاضر شاخص های زندگی شهری اعم از وضعیت ترافیکی، فضای سبز، پارک ها و تفرجگاهها و اماکن ورزشی وضعیت مناسبی ندارد که مهم ترین علت این امر کمبود منابع مالی است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: منابع مالی فعلی که حاصل مشارکت مردمی در پرداخت عوارض شهری است هرگز نمی تواند تامین کننده نیازمندیهای رو به تزاید هزینه های شهر ساری باشد، از این رو اختصاص اعتبارات و تسهیلاتی خاص به منظور بهینه سازی سرانه شهری و تجهیز زیر ساخت ها برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از ضروریات است که لزوماً باید در سایه تعامل مثبت و موثر همه عناصر تاثیر گذار در فرآیند تصمیم سازی بویژه نمایندگان مردم در خانه ملت محقق شود.

دامادی با اشاره به ظرفیت های بی نظیر شهرستان ساری گفت: روستاهای ساری، سواحل زیبا و رویایی این شهرستان که متاسفانه در تصرف دستگاهها و سازمان های حقیقی و حقوقی قرار دارند، اراضی بکر و سرسبز جنگلی از جمله مولفه هایی است که در صورت سرمایه گذاری و بهره وری بهینه می تواند رونق هر چه بیشتر این شهرستان مهم را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ساری شهرستانی با ویژگی های ملی و منطقه ای است که می تواند در صورت تجهیز زیر ساخت ها، مرکز ثقل تولید، تجارت، توریسم و ارائه خدمات مطلوب به تمامی نقاط ایران و بویژه شمال کشور باشد.

وی حل مشکلات امروز شهرستان ساری از قبیل معضل زباله، ترافیک و نامناسب بودن فضای سبز شهری و ساماندهی بافت های قدیمی را از ابتدایی ترین اقدامات برای ایجاد تحولات بنیادین در وضعیت مرکز مازندران عنوان کرد و تصریح کرد: کمبود منابع مالی مهم ترین چالش در فرآیند مدیریت شهرستان ساری است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1390
دامادی جون با این حرفها رای نمی آوری وزن شما برای نمایندگی کم است باید تجربه کسب کنی بعد نماینده بشی
نا شناس 1 ارديبهشت 1390
درساری حرف زیادزده میشه ،شما چرایک نظرسنجی انجام نمی دی؟ ،چون می ترسی.
شهمیرزادی 1 ارديبهشت 1390
شهر رویاها یافتنی نیست ساختنی است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.